Meest gestelde vragen




Ik wil een product komen afhalen buiten de openingstijden van de showroom, kan dat?

Er kan altijd een afspraak worden gemaakt voor het afhalen van producten of een bezoek aan ons bedrijf. Omdat wij graag mee denken is het ook mogelijk om een afspraak te maken voor een bezoek in de avond. Dit kan telefonisch (010 5221610) of via het contactformulier.

 

Ik wil snel contact maar krijg telefonisch geen gehoor, wat kan ik doen?

Het is mogelijk dat we op soms even niet in staat zijn om de de telefoon te beantwoorden. Wanneer een contactformulier wordt verstuurd, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Hoe kan ik betalen?

Er zijn verschillende manieren om de betaling te voldoen; iDeal, Bancontact/mister cash, KBC/CBC-Betaalknop, Belfius Pay Button, Bankoverschrijving (wanneer u de factuur betaald hebt zorgen wij dat uw artikelen bezorgd worden), achteraf betalen via Billink (nu alleen nog binnen Nederland), pinnen en contant (wanneer producten worden afgehaald bij de showroom). Voor meer specifieke informatie kan worden gekeken bij betaalmethoden

 

Ik wil graag achteraf betalen, kan dat?

Er kan bij ons gekozen worden voor achteraf betalen.

Wanneer een bestelling wordt afgehaald bij onze showroom kan deze worden afgerekend op het moment van ophalen.

Daarnaast is het mogelijk bestellingen eerst te ontvangen en later af te rekenen m.b.v. Billink achteraf betalen. In de winkelwagen verschijnt deze optie wanneer alle adresgegevens zijn ingevuld en het order bedrag onder € 250,- is. 

Wij zullen de bestelling zo spoedig mogelijk versturen. Vanuit Billink wordt een definitieve factuur per e-mail gestuurd, welke binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling kan worden betaald.

Op dit moment kan alleen vanuit Nederland gebruik worden gemaakt van deze betaalmogelijkheid.

 

 

Waarom zijn verschillende tarieven voor het verzenden van Producten?

De producten die wij aanbieden verschillen erg in omvang en gewicht. Om de verzendkosten voor de consumenten niet onnodig duur te laten worden, werken we met verzendkosten per productgroep. In de winkelwagen is zichtbaar welke verzendkosten gerekend zullen worden.

 

Ik wil het product komen afhalen. In de winkelwagen moet ik bij stap 1 een keuze maken met betrekking tot het adres waar ik de bestelling wil laten bezorgen, wat doe ik daar mee?

Wanneer producten afgehaald worden bij de showroom, kan dit bij stap 2 in de winkelwagen worden aangegeven. De eerder aangegeven keuze voor het bezorgadres, heeft in dat geval geen invloed.


Ik wil het product afhalen bij een PostNL punt. Waar & hoe kan ik dat aangeven?

Bij bestellingen van kleine producten zoals tuin decoratie of vogelhuisjes, is het ook mogelijk om deze bestelling bij een PostNL locatie af te halen.

Wanneer de adres gegevens volledig zijn ingevuld, verschijnd deze optie automatisch in de "checkout". (Wanneer de optie verzenden naar een ander adres wordt aangevinkt, verdwijnt de mogelijkheid om te kiezen voor ophalen bij een PostNL locatie. Deze komt weer terug zodra de optie verzenden naar dit adres weer wordt aangezet.)
Wanneer de optie voor afhalen bij een PostNL locatie wordt aangevinkt, verschijnt een uitklapbare button waar een keuze gemaakt kan worden tussen de verschillende PostNL locaties in de buurt van het opgegegeven adres.


Ik wil het product 's avonds laten bezorgen. Is dit mogelijk bij SGDeco.nl? 

Op dit moment is het helaas niet standaard mogelijk om voor een avondbezorging te kiezen in onze winkelwagen.

Wanneer een bestelling door ons persoonlijk bezorgt kan worden, is het wel mogelijk om een dergelijke afspraak te maken. Om te weten of dit het geval is, kan er vooraf contact met ons worden opgenomen. Dit kan telefonisch (010 5221610) of via het contactformulier.

Daarnaast maken wij voor de bezorging van veel producten gebruik van de bezorgdiensten van PostNL. Op de site van PostNL is het mogelijk om het geplande bezorgmoment te wijzigen voor bestellingen die wij met PostNL versturen.

Tegen een kleine vergoeding kan daar ook worden gekozen voor een avondbezorging.  Deze voorkeur aangeven kan al op de dag van de eerste keer bezorging tot 6.00 uur.

Vaak is het op de avond ervoor ook al mogelijk. Helaas is het voor ons niet aan te geven vanaf welk moment het precies mogelijk is.

 

Hoe gaat SGDeco om met klachten?

Wij vinden het belangrijk dat alle klanten met een goed gevoel terug denken aan de contacten met SGDeco. Wanneer u onverhoopt toch ontevreden bent, willen wij dat dan ook graag weten. Wij zullen dan alsnog ons uiterste best doen de ervaring om te zetten naar een positief gevoel.
1. neem hiervoor contact met ons op. Dat kan het gemakkelijkst via het contactformulier . Op het contactformulier kan worden aangegeven wat de klacht is.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging.
3. Alle klachten worden binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandeld. Hierbij wordt contact met u opgenomen om ervoor te zorgen dat het opgelost kan worden.
4. Heeft u het gevoel dat onze inspanningen niet tot een goede oplossing hebben geleid, dan is er ook een mogelijkheid om zich te wenden tot Stichting Webwinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »