Wij vinden het belangrijk dat alle klanten met een goed gevoel terug denken aan de contacten met SGDeco. Wanneer u onverhoopt tóch ontevreden bent willen wij dat óók graag weten. Wij zullen dan alsnog ons uiterste best doen de ervaring om te zetten naar een positief gevoel.
1. neem hiervoor contact met ons op. Dat kan het makkelijkst via het contactformulier . Op het contactformulier kan worden aangegeven wat de klacht is.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging.
3. Alle klachten worden binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandeld. Hierbij wordt contact met u opgenomen om ervoor te zorgen dat het opgelost kan worden.
4. Heeft u het gevoel dat onze inspanningen niet tot een goede oplossing hebben geleid, dan is er ook een mogelijkheid om zich te wenden tot Stichting Webwinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.